Остануваме достапни!
Во оваа тешка ситуација, Opel Service дава сѐ од себе и продолжува на своите клиенти да им ги нуди сите свои услуги за редовно одржување и поправки на патнички и лесни комерцијални возила, како и помош во случај на дефект. Сакаме да допринесеме за мобилноста на оние кои пружаат јавни услуги, како и за мобилноста на нашите клиенти на кои возилото им е неопходно за основните потреби.
Наш прв приоритет е да го заштитиме здравјето на нашите клиенти и нашите вработени со воведување исклучителни мерки во нашите сервисни центри: заштитни мерки, задолжителна употреба на ракавици, одржување безбедно растојание меѓу луѓето, тука вклучувајќи и евентуални редови за чекање при индивидуален прием, закажани термини и при приемот на возилата во нашите сервиси. Доколку имате симптоми како на пр. кашлица или грозница при пристигнувањето во нашите простории, најљубезно ве молиме да го одложите закажаниот термин додека не остварите медицински преглед.
Правиме сѐ што е можно за да го зачуваме вашето здравје, вашата сигурност и вашата мобилност.
Opel Service внимателно ја следи состојбата и секојдневно ќе го ажурира работното време на сервисните центри во нашата мрежа во согласност со регулативите на Владата. Со оглед на околностите, некои сервиси може да бидат затворени или да работат со прилагодено работно време. Ве молиме да стапите во контакт со вашиот сервис за да ја проверите нивната расположивост.
Контактирајте со службата за корисници преку формулар за контакт
Услугата помош на пат сѐ уште функционира; остануваме на ваша страна - Opel Assistance: (02) 3181193
Грижете се за себе и за нашите блиски.
Вашиот Opel Service тим
Често поставувани прашања
Дали сервисните центри се навистина авторизирани да примаат клиенти?
На моето возило треба да се изврши операција која не е итна. како можам онлајн (преку интернет) да го променам терминот?
Можете:
Директно да се јавите кај вашиот Opel сервисер
Да реплицирате на е-пораката која сте ја добиле како потврда за закажан термин
Какви операции /поправки може да се вршат кај мојот сервисер за време на вонредната состојба?
Дали се сервисите отворени за клиенти?
Моето возило е дел од кампања за отповикување (recall). дали треба да одам на сервис?
Дали услугата помош на пат сѐ уште функционира?
Да, ја одржуваме оваа услуга оперативна. Доколку сакате да нѐ контактирате, ве молиме повикајте нѐ на телефонскиот број (02) 3181193.
Во случај на дефект, вашето возило ќе се одвлече до вашиот дом доколку имате простор за паркирање, или во сервис. Ќе обезбедиме и услуга мобилност за да ве одвеземе до дома.