WLTP наспроти NEDC
WLTP | NEDC | |
---|---|---|
Температура при стартуванье | 14°C | 20-30°C |
Време на циклус | 30 мин. |
20 мин. |
Процент на време на стоенье | 13% | 25% |
Должина на циклус |
приб. 23 km |
приб. 11 km |
Брзина |
Просечна: 46.6 km/h Максимална: 131 km/h |
Просечна: 34 km/h Максимална: 121 km/h |
Возна моќ |
Просечна: 7 kW Максимална: 47 kW |
Просечна: 4 kW Максимална: 34 kW |
Влиjание на дополнителната опрема, климатизациjата (АС) и отпорот на тркаланье. | Опционалната опрема се зема предвид за тежината, аеродинамиката и отпорот на тркаланье. Не АС. | Броjките го земаат предвид само отпорот на тркаланье. |
WLTP: пореални бројки за потрошувачката
Новиот возен циклус WLTP ги зема предвид ситуациите кои се поблиску до секојдневниот живот во споредба со стандардот NEDC. Ви овозможува подобро да ја процените дневната потрошувачка.
Процедурата за тестирање на лесни возила, усогласена низ целиот свет (WLTP) беше воведена на 1 септември 2017 година за новите типови возила. 12 месеци подоцна стана обврзувачка за сите патнички автомобили и на тој начин го наследи претходно користениот Нов европски возен циклус (NEDC). Додека сѐ уште беше во фаза на лабораториско тестирање, WLTP беше воведен со намера да им обезбеди на корисниците податоци за потрошувачката на гориво поблиски до реалното возење и да создаде ново ниво на транспарентност.
WLTP ги зема предвид:
- Пореалната динамика на возење и надворешната температура
- Тестирањето на поголеми растојанија
- Повисоките просечни и максимални брзини
- Помалото време на неактивност
- Повеќе сопирање и забрзување
Опционалната опрема, исто така, има влијание врз бројките утврдени со користење на возниот циклус WLTP.
Што претставува циклусот на возење WLTP?
Што претставува циклусот на возење wltp
Возниот циклус WLTP се состои од неколку фази, кои се засноваат на секојдневните возни профили на возачи од целиот свет. Во споредба со NEDC, тој е подинамичен, има помалку фази на сопирање и користи поголеми брзини за сметка на подолго време за да ги одрази денешните ситуации во возењето.
Секоја комбинација на мотор/пренос на одреден тип возило се тестира со опрема што троши најмалку гориво, како и со онаа што троши најмногу. Додека воведувањето на WLTP резултираше со зголемување на објавените бројки за потрошувачката на гориво и вредностите на CO2, тие сега се многу поблиски до реалната потрошувачка на гориво и издувување CO2. Прочитај Повеќе Прикажи Помалку
Euro 6 и RDE
WLTP | RDE | |
---|---|---|
Температура |
14°C - 23°C |
3°C - 30°C умерени услови на тестиранье |
Тежина |
Праздно возило + возач + 15 % товаренье |
До 90 % дополнително товаренье |
Времетраенье | 30 минути | 90 - 120 минути |
Маршрути |
Дефиниран циклус |
Секоjа маршрута (град, регионален пат, автопат) во рамките на условите за тестиранье |
Тестирање на реалниот живот
Затоа, за процедурата за испитување RDE (реални емисии при возење) не е потребен фиксен циклус на возење; растојанието, забрзувањето, надворешната температура, условите на ветер и условите во сообраќајот се избираат слободно во дадените статистички гранични услови.